Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2015

Οι σχέσεις μας με τα παράγωγα του πετρελαίου


Μια ωραία μέρα του Σαββάτου ξύπνησα στο δωμάτιό μου που ήταν γεμάτο με πε­τρο­χη­μι­κά πλαστικά. Έφτιαξα το γάλα μου που ήταν αποθηκευμένο σε ένα πε­τρο­χη­μι­κό που πάλι λεγόταν πλαστικό. Μετά βγήκα έξω και περπάτησα πάνω σε ένα κλά­σμα του αρ­γού πετρελαίου την άσφαλτο. Πήγαινα στο σπίτι του κολλητού μου για να πε­ρά­σω μα­ζί του τη μέρα μου, μιας και οι δικοί μου έλειπαν ταξίδι. Ξαφνικά πάνω στο κλά­σμα του αργού πετρελαίου την άσφαλτο πέρασε μια κηδεία.

Ήταν μια πολύ ωραία μέρα. Πήγαμε και στο Allou Fun Park και στον δρόμο στα­μα­τή­σα­με για κλάσμα αργού πετρελαίου βενζίνη. Τελικά το βράδυ φάγαμε στην ψη­στα­ριά του, που λειτουργούσε με κλάσμα αργού πετρελαίου προπάνιο.


3 σχόλια:

HelloKitty 23 είπε...

Ωραίο, αλλά πιο ωραίο το όνομα! ;D

δάσκαλος98 είπε...

Συμφωνώ και με τα δύο: Έξυπνο κείμενο, απίθανο ψευδώνυμο!
Καλώς όρισες στην παρέα μας, Κόκκινε Κλόουν!

BlackCat 62 είπε...

Ωραιο. Ειδικά το σημείο με το Allu Fun Park

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.