15 Φεβ 2020

Με τα μάτια της ψυχής μας

Το σχολικό έτος 2014/15 τα πεμπτάκια του 3ου Δημοτικού Σχολείου Κισάμου Χανίων δημιούργησαν με τη βοήθεια του δασκάλου τους Γιώργου Χαχλάκη μια ταινία μικρού μήκους κι ένα εντυπωσιακό τραγούδι (αρχίζει στο 2.45).

Η δουλειά των παιδιών υμνεί τη ζωή και τις αξίες της, απορρίπτει τις συμπεριφορές που πληγώνουν και τάσσεται κατά της ενδοσχολικής βίας.


Στο σχολείο από μικρό τα όνειρά μου κυνηγάω,
με χαρά κι ενθουσιασμό με τους φίλους μου γελάω!

Παίζω και τραγουδώ, με τα χέρια ζωγραφίζω,
ό,τι θέλω να σας πω με χρώματα σας ψιθυρίζω!

Στα πελάγη της ζωής ταξιδεύω κι ερευνάω,
ό,τι έχω στο μυαλό θέλω να το συζητάω!

Κι απορώ και ρωτώ, συνεργάζομαι με όλους
κι αν προβληματιστώ δίπλα μου έχω δασκάλους!

Θέλω να δημιουργώ πάντοτε με φαντασία
κι επειδή είμαι παιδί, κάνω και καμιά αταξία!

Μα ποτέ δε χτυπώ, με τα λόγια δεν πληγώνω,
μια ζεστή αγκαλιά με τα χέρια μου απλώνω!


ΣΤΙΧΟΙ–ΜΟΥΣΙΚΗ–ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Ε΄ τάξη 3ου Δ.Σ. Κισάμου Χανίων (2014/2015)
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ: 2015


Παιδικές δημιουργίεςΣχολική ζωή

2 σχόλια:

μαθητής11 είπε...

Τέλεια ανάρτηση

δάσκαλος98 είπε...

@ ο ζωηρός μαθητής: Ευχαριστώ για την αναφορά!

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα