Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012

Το αγαπημένο μου ρολόι

Από τη Vickos22

Μια μέρα μόλις γύρισα σπίτι βαριόμουνα τόσο πολύ που δεν ήξερα τι να κάνω. Τό­τε μου ήρθε μια τέλεια ιδέα. Ο κύριος μας μας έδωσε εκείνο το πρωί φελιζόλ. Πή­ρα και εγώ ένα. Στην αρχή δεν ήθελα να φτιάξω τίποτα αλλά μόλις τελείωσα τα μα­θή­μα­τά μου έκατσα και έβαλα το μυαλό μου να δουλέψει. Στην εικόνα που βλέ­πε­τε από κά­τω είναι η δημιουργία μου.


Τα υλικά: 1 καλό ψαλίδι, 1 μαχαιράκι, φελιζόλ, 12 πινέζες, 1 διπλόκαρφο, χαρ­τό­νι, 1 μαρκαδόρο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: κατασκευές, χρόνος


1 σχόλιο:

tzina45 είπε...

Ωραία είσαι με το φελιζόλ που πείραμε για να κάνουμε μαζί κάτι το έκανεσ μόνη σου!

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.