Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2011

Ξεδιψά και προστατεύει!

Μια διαφήμιση από τη Sweety


Το χιούμορ και το ανατρεπτικό τέλος αποτρέπουν το ζάπινγκ. Ταυτόχρονα το προϊ­όν αποκτά ταυτότητα, ξεχωρίζει, συζητιέται και εντυπώνεται. Τι περισσότερο θα ήθελε μια διαφήμιση;

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: διαφημίσεις


1 σχόλιο:

λολα2001 είπε...

Τέλειο

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.