Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Αναμνήσεις από το... παρελθόν

Από τον mangous23

Πριν κάτι χρόνια όταν ήμουνα στην κοιλιά της μητέρας μου ήταν σκοτεινά για να κα­τα­λά­βε­τε ούτε τη μύτη μου δεν έβλεπα. Μπουσουλούσα δεξιά και αριστερά και βρή­κα έναν υ­πολογιστή. Κατευθείαν μπήκα στο Internet.

Μπήκα και είδα την nova να την έχει προσφορά εκατό ευρώ τον μήνα. Αμέσως την πα­ρήγ­γει­λα. Την επόμενη μέρα μου την έφερε ένα σπερματοζωάριο. Εννέα μήνες που ή­μουνα μέσα στην κοιλιά της μητέρας μου έβλεπα Ben ten. Είναι ένα φοβερό παι­δι­κό. Το έχει στο nickelodeon.

Περνούσαν οι μήνες και εγώ μεγάλωνα ώσπου μια μέρα έσπασαν οι σωλήνες και άρ­χι­ζε να πλημμυρίζει όλη η κοιλιά. Εγώ δεν ήξερα να κολυμπάω αλλά πρόλαβαν και με έ­βγα­λαν. Το μόνο που παρατήρησα ήταν ότι αυτοί είχαν καλύτερο υπολογιστή.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: άνθρωπος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.