Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2011

Οι 10 σκυλοεντολές



 1  Η ζωή μου θα διαρκέσει 10-15 χρόνια. Κάθε αποχωρισμός και εγκατάλειψη με πλη­­γώ­νει. Παρακαλώ, σκέψου το πριν με αποκτήσεις...

 2  Δώσε μου χρόνο να καταλάβω τι θέλεις από μένα. Βρες μου έναν δάσκαλο να μου μάθει τη γλώσσα σου.

 3  Έχε μου εμπιστοσύνη. Είναι σημαντικό για να γίνω ευτυχισμένος.

 4  Μη θυμώνεις μαζί μου και μη με κλείνεις έξω για τιμωρία. Εσύ έχεις τη δουλειά σου, τη διασκέδασή σου και τους φίλους σου...

Εγώ έχω μόνο εσένα!

 5  Μίλα μου μερικές φορές. Ακόμη κι αν δεν καταλαβαίνω τις λέξεις σου, κα­τα­λα­βαί­νω τη φωνή σου.

 6  Θυμήσου ότι ποτέ δεν ξεχνώ πώς μου συμπεριφέρεσαι.

 7  Παρακαλώ μη με χτυπάς. Εγώ δεν μπορώ να σε χτυπήσω, αλλά μπορώ να δα­γκώ­­σω και να μαδήσω πράγματα και σου ορκίζομαι ότι δε θέλω να το κάνω.

 8  Πριν μου βάλεις τις φωνές γιατί είμαι «ξεροκέφαλος», δε συνεργάζομαι ή τε­μπε­λιά­ζω, αναρωτήσου μήπως κάτι με ενοχλεί. Ίσως να μην τρώω το σωστό φαγητό, να κάνει πολλή ζέστη ή κρύο ή η καρδιά μου να είναι αδύναμη και γερασμένη.

 9  Φρόντισέ με όταν γεράσω. Κι εσύ θα γεράσεις κάποια μέρα και θα χρειαστείς α­γά­πη και φροντίδα.

 10  Να είσαι μαζί μου στο τελευταίο δύσκολο ταξίδι. Ποτέ μην πεις «δεν μπορώ να πα­ρα­­κο­λου­θή­σω» ή «ας γίνει όταν λείπω». Μείνε δίπλα μου μέχρι τη στερνή μου πνο­ή. Τα πάντα είναι ευκολότερα για μένα όταν εσύ είσαι δίπλα μου και μου κρατάς το πόδι ή μου χαϊδεύεις το κεφάλι.


Να θυμάσαι, σε αγαπώ!

Υπογραφή




ΚΕΙΜΕΝΟ: Αλέξανδρος Καπελλάκης | ΕΙΚΟΝΕΣ: www.dailymail.co.uk, www.ifweweredogs.com, dogs.thefuntimesguide.com



6 σχόλια:

May είπε...

Πολύ ωραίο!

tzina45-connie11- vickos22 είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση γιατί μπορούν να καταλάβουν...

El είπε...

Πολύ καλή ανάρτηση!= )

mangous23, george pntlks είπε...

Πολύ ωραίο! :D

FOXGR είπε...

Ωραία αυτή η ανάρτηση από τον δάσκαλο98!

δάσκαλος98 είπε...

Να 'στε καλά, παιδιά! Αρκεί να εφαρμόζουμε αυτές τις εντολές σε όλα τα ζωάκια μας, ε; :D

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.