Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2011

Ανέκδοτα (1)

Από την El

 1 
Πώς λέγεται αυτός που κρατά τα αυτιά του;   

 2 
Πώς λέγεται το αυτοκίνητο για το βουνό;   

 3 
Πώς λέγεται το λάδι που είναι αγχωμένο;   

 4 
Πώς λέγονται όλες οι μπρίζες μαζί;   

 5 
Πώς λέγονται τα βλήτα που είναι αγχωμένα;   

 6 
Τι κάνουν οι ελέφαντες που δεν κάνουν τα άλλα ζώα;   

 7 
Πώς λέγεται η πεταλούδα στα τούρκικα;   

 8 
– Αν σου έδινα 15 πορτοκάλια και έτρωγες τα 10 τι θα είχες;
– Φοβερούς πόνους στην κοιλιά!

 9 
– Γκαρσόν υπάρχει κάτι πολύ φρέσκο;
– Ναι το βερνίκι στο σκαμπό που μόλις καθήσατε!

 10 
– Κωστάκη, οι ασκήσεις είναι πάλι λάθος. Αύριο να έρθεις με τον μπαμπά σου.
– Δεν φταίει ο μπαμπάς μου, κύριε. Ο αδερφός μου τις έγραψε!

 11 
– Λουκία, σου δίνω 10 καραμέλες! Πόσες θα δώσεις στον αδερφό σου, για να έχεις τις μισές;
– Τρεις!
– Μα δεν ξέρεις να κάνεις διαίρεση;
– Εγώ ξέρω, ο αδερφός μου δεν ξέρει!

 12 
Σε ένα κολέγιο, ο καθηγητής της Χημείας λέει στους μαθητές:
– Προσέξτε τώρα. Μέσα σε αυτό το οξύ θα βάλω ένα νόμισμα. Θέλω να μου πείτε: Θα λιώσει ή όχι;
– Όχι, κύριε, πετάχτηκε ένας μαθητής.
– Και γιατί παρακαλώ; ξαναρωτά ο καθηγητής. Μπορείτε να μου εξηγήσετε;
– Μάλιστα. Γιατί αν πρόκειται να λιώσει, δε θα το βάζατε μέσα!

 13 
Ο δάσκαλος ρωτάει τον Γιάννη:
– Τι θα πει υποκρισία;
– Ενώ είμαι αδιάβαστος, να έρχομαι στο σχολείο γελαστός!

 14 
Κάποιος συναντάει έναν φίλο του, του οποίου το πρωί είχε πεθάνει η πεθερά του.
– Τα συλλυπητήρια μου, του λέει. Δε θα πας στην κηδεία της πεθεράς σου;
– Αχ, φίλε μου. Δε μου περισσεύουν ώρες για διασκέδαση!

 15 
– Μαμά έγινα προφήτης.
– Και τι προφητεύεις, Βασίλη;
– Σε λίγο θα έρθει ο κύριος Γιάννης από δίπλα και θα σου ζητήσει να πληρώσεις το τζά­μι που έσπασα!

 16 
– Γιώργο, ποιο μάθημα σου αρέσει στο σχολείο;
– Το διάλειμμα και το σχόλασμα, μαμά!

 17 
Ρωτάει ο Μιχάλης τη μαμά του:
– Είναι αλήθεια μαμά, όταν πεθάνει ο άνθρωπος γίνεται σκόνη;
– Ναι, αγόρι μου.
– Φοβάμαι βρε μαμά πως κάτω από το κρεβάτι μου είναι όλο πεθαμένους.

 18 
– Τι θα έλεγες Κατερίνα, αν έβρισκες 20 ευρώ στην τσέπη του μπουφάν σου;
– Ότι φόρεσα ξένο μπουφάν!

 19 
– Γιάννη ήταν εύκολες οι ερωτήσεις που σου έκανε ο δάσκαλος;
– Οι ερωτήσεις ήταν εύκολες. Οι απαντήσεις ήταν δύσκολες!

 20 
Ο Παύλος το βράδυ προσεύχεται και παράλληλα μονολογεί:
– Κάνε Θεέ μου ώς αύριο πρωτεύουσα της Ελλάδας τη Θεσσαλονίκη.
Απορώντας η μαμά του τον ρωτάει:
– Γιατί το λες αυτό;
– Έτσι έγραψα βρε μαμά στο διαγώνισμα της γεωγραφίας!

 21 
– Κωνσταντίνα, πώς έγραψες στις εξετάσεις;
– Μπαμπά, τους άρεσαν τόσο πολύ τα γραπτά μου που θα πάω πάλι το Σεπτέμβριο να με εξετάσουν!

 22 
Μια κραυγή ακούγεται από τη θάλασσα:
– Βοήθεια, βοήθεια! Δεν ξέρω κολύμπι!
Κι ένας περαστικός λέει:
– Ούτε κι εγώ ξέρω, αλλά δεν το κάνω θέμα!

 23 
Στο παράθυρο ενός σπιτιού, στο ισόγειο, υπάρχει η εξής ταμπέλα: «ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΠΙΑ­ΝΟ»
Και στο πιο πάνω παράθυρο υπάρχει μια άλλη ταμπέλα που γράφει: «ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ»!

 24 
Μια κυρία λέει στη φίλη της:
– Άσ’ τα Ελένη μου. Είμαι τρομερά στεναχωρημένη. Έβαλαν τον άντρα μου στη φυ­λα­κή.
– Σοβαρά; Πόσο καιρό θα μείνει;
– Τρεις μήνες!
– Μη στεναχωριέσαι. Τρεις μήνες περνούν γρήγορα!
– Μα... γι’ αυτό στεναχωριέμαι!

 25 
Ο χαζούλης υπάλληλος τρέχει και φωνάζει το αφεντικό του και του λέει:
– Αφεντικό κάποιος έκλεψε το αυτοκίνητο σας. Δεν είδα ποιος ήταν αλλά το μόνο που μπόρεσα να συγκρατήσω ήταν ο αριθμός του αυτοκινήτου!



2 σχόλια:

Αgi Star είπε...

Μπράβο El, πολύ αστεία ανέκδοτα! :)

blue blue είπε...

τέλεια τα αστεία, έχουμε σκάσει στα γάλια

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ μη γράφετε με greeklish ή κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζετε), γιατί τα σχόλια θα διαγράφονται. Πριν τη δημοσίευση ελέγξτε για τυχόν λάθη απροσεξίας, πατώντας στο κουμπί «Προεπισκόπηση». Περισσότερα εδώ.