Το ΠΟΔήΛΑΤΟ ανανεώνεται εμφανισιακά. Σιγά σιγά προσαρμόζονται και οι παλαιότερες αναρτήσεις του. Καλό καλοκαίρι!

21 Οκτωβρίου 2012

Ένα Σαββατοκύριακο στην Άρτα

Από τη Nasia28

Σάββατο. Το Σάββατο το πρωί επειδή είχε πολύ ωραίο καιρό αποφασίσαμε να πάμε στη θά­λασ­σα. Η θά­λασ­σα ήταν μία από τις ωραιότερες που είχα δει αλλά και το τοπίο ε­πί­σης ή­ταν υπέροχο. Αφού κάναμε το μπάνιο μας πήγαμε απέναντι σε μια πισίνα και βγά­λα­με υ­πο­βρύ­χι­ες φωτογραφίες. Αφού φύγαμε από τη θά­λασσα συνεχίσαμε την εκδρομή μας σε
έναν υ­δρο­βιότοπο του Αμ­βρα­κι­κού. Το ιδιαίτερο χα­ρα­­κτη­ρι­στι­κό της περιοχής ή­ταν ότι ο δρόμος περ­­νού­σε ανάμεσα από δύο θά­λασ­σες. Το βράδυ πή­­γα­με βόλτα στο κέντρο της Άρτας. Στον γυρισμό στα­μα­τή­σα­με και δι­α­σχί­σα­με το ιστορικό γεφύρι της.

Κυριακή. Την επόμενη μέρα επισκεφτήκαμε την Πάρ­γα. Η παραλία ήταν μικρή αλλά ξε­χω­ρι­στή γιατί μέ­σα της υπήρχαν μικρές και μεγάλες πευ­κό­φυ­τες βρα­χο­νη­σί­δες. Τη μεγαλύτερη απ’ αυ­τές την επισκεφτήκαμε κολυμπώντας και θαυ­μά­σα­­με την υπέροχη θέα της Πάργας. Αρ­γό­τε­ρα κάτσαμε και φάγαμε πάνω από την παραλία του Λύ­χνου. Αργά το ίδιο βρά­δυ πήγαμε για άλλη μια φορά στην πόλη και καθίσαμε στην κε­ντρι­κή πλατεία.

Αυτό το ταξίδι ήταν υπέροχο και περάσαμε πολύ ωραία. Μακάρι να ξαναπάμε!

Η Περιφέρεια Ηπείρου

ΧΑΡΤΗΣ: www.hotelsline.gr

Mariana09 είπε...

Καλά πολύ ωραία εργασία νιώθω σαν να το ζω live!!!

Nasia28 είπε...

Ευχαριστώ πολύ Mariana09 η αλείθια είναι ότι έζησα αυτό το ταξίδι και πιστεύω ότι οι εντυπώσεις μου θα ήταν ωραία να γίνουν μια ανάρτηση! ;-)