8 Απρ 2020

Η σχέση μου με τα βιβλία

Από τον ΑΚ_08
Μαθητής της έκτης τάξης

Η σχέση μου με τα βιβλία είναι πολύ καλή. Μου αρέσουν γενικά τα βιβλία. Τον ελεύθερο χρόνο μου τον περνάω διαβάζοντας βιβλία. Τα διαβάζω κάθε μέρα και κυρίως τώρα που είμαστε σε καραντίνα και έχω χρόνο το απόγευμα κάθομαι στο κρεβάτι μου και διαβάζω. Εκείνη η ώρα μου αρέσει επειδή ξεκουράζομαι. Είναι η ώρα χαλάρωσης.

Γενικά μου αρέσουν τα κωμικά γιατί είναι αστεία και με κάνουν γελάω. Κάθε μέρα περίπου διαβάζω 1 ώρα. Περίπου 3 σελίδες την ημέρα. Γενικά δε διαβάζω μόνο τώρα βιβλία. Διαβάζω στις διακοπές του Πάσχα, των Χριστουγέννων και το καλοκαίρι. Εντάξει δε διαβάζω και πάρα πολλά βιβλία. Μου αρέσουν αλλά και με ένα όριο.

Εγώ διαβάζω πρώτα τα βιβλία και μετά βλέπω τις ταινίες. Γιατί πιο πολλά φαντάζεσαι στο βιβλίο παρά πιο λίγα βλέπεις στην ταινία. Εγώ πάντα αυτό κάνω.

Το καλοκαίρι όταν πάω στη θάλασσα παίρνω και ένα βιβλίο μαζί μου. Το διαβάζω μόλις έχω τελειώσει το μπάνιο μου. Ξαπλώνω στον ήλιο και χαλαρώνω και διαβάζω το βιβλίο μου.

Τα βιβλία αν τα διαβάζεις μορφώνεσαι, μαθαίνεις καινούργιες λέξεις που δεν ήξερες και είναι πολύ ωραία. Εγώ προτείνω να διαβάζετε βιβλία όπως και εγώ. Με ένα όριο βέβαια....


1 σχόλιο:

beauty19 είπε...

Πολύ ωραία εργασία αν και νομίζω ότι δεν είναι απαραίτητο να έχεις όριο (στο συγκεκριμένο θέμα) .

▼ Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα