13 Απρ 2020

Η σχέση μου με τα βιβλία

Από την animal girl 23
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Πολλών ανθρώπων το χόμπι, είναι να διαβάζουν βιβλία. Ένας από αυτούς είμαι και εγώ. Όταν έχω ένταση ή απλά θέλω να ξεκουραστώ διαβάζω βιβλία. Βιβλία άρχιζα να διαβάζω με τον δικό μου τρόπο από σχετικά μικρή ηλικία.

Όμως κανονικά άρχισα να διαβάζω όταν πήγαινα στην πρώτη τάξη του νηπιαγωγείου. Αυτό συνέβη όταν για κάποια χρόνια κάθε καλοκαίρι πηγαίναμε για κάμπινγκ στο Ναύπλιο. Εκεί κάθε χρόνο διαλέγαμε με την αδερφή μου από δυο βιβλία.

Έτσι τα μεσημέρια που οι γονείς μας κοιμούνταν εμείς διαβάζαμε τα βιβλία μας από πολλές φορές ο καθένας. Τώρα διαβάζω τα αγαπημένα βιβλία μου στο δωμάτιό μου και ταυτόχρονα ακούω μουσική και έτσι ηρεμώ από την ένταση που έχω.

Τα βιβλία μού προσφέρουν γνώσεις, καλύτερο τρόπο ανάγνωσης και μου μαθαίνουν νέες λέξεις για να εμπλουτίζω το λεξιλόγιό μου. Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι: «Σαρλότ η Αραχνούλα», «Το καπλάνι της βιτρίνας» και γενικά απολαμβάνω να διαβάζω βιβλία της Άλκης Ζέη.


Δεν υπάρχουν σχόλια: