6 Απρ 2020

Κορονοζωή

Από τη Νεφ.2008
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που έκλεισαν τα σχολεία και έχω βαρεθεί πολύ. Αυτό γιατί δεν μπορώ να συναντηθώ και να παίξω με τις φίλες μου. Πραγματικά μου έχει λείψει το σχολείο, το διάλειμμα, το μάθημα με τον κύριο. Ελπίζω τα σχολεία να ανοίξουν σύντομα για να βρεθώ πάλι με τα άτομα που αγαπώ. Τελικά όταν χάνουμε κάτι καταλαβαίνουμε την αξία του...

Στο σπίτι βέβαια δεν περνώ και τόσο άσχημα... Παίζω κιθάρα, ζωγραφίζω, παίζω επιτραπέζια και διαβάζω βιβλία.

Και επειδή πάντα μου άρεσε η ζωγραφική έφτιαξα κάτι...








5 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Πανέμορφα! Πολλά μπράβο, αστέρι μου! :D

wolf23 είπε...

Ωραίες ζωγραφιές.

μαθητής11 είπε...

Ωραία δουλειά

April 12 είπε...

Πολύ όμορφες ζωγραφιές !!

george.xrn είπε...

Καταπληκτικές ζωγραφιές

▼ Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα