7 Απρ 2020

Η σχέση μου με τα βιβλία

Από τον wolf23
Μαθητής της έκτης τάξης

Τα βιβλία είναι πράγματα που είναι χρήσιμα για τους ανθρώπους. Είναι πράγματα, που από τις σελίδες τους ξεχειλίζει η μόρφωση.

Η σχέση μου με τα βιβλία άρχισε πιο πολύ από το νηπιαγωγείο, καθώς εκεί είχαμε δανειστική βιβλιοθήκη. Και τα χρόνια που ακολούθησαν όμως ο ζήλος μου για το διάβασμα δεν έπαψε. Για εμένα τα βιβλία, όπως τα αποκαλώ εγώ, είναι πόρτες. Είναι πόρτες που σου ανοίγουν τον δρόμο για άλλους κόσμους, μαγικούς κόσμους. Το διάβασμα για μένα είναι πηγή χαλάρωσης. Διαβάζω αρκετά συχνά, σχεδόν κάθε μέρα. Συνήθως διαβάζω στο δωμάτιό μου, το οποίο είναι ένα μέρος που επικρατεί ησυχία.

Μέσα από τα βιβλία έχω μάθει πολλά. Είναι πράγματα που δεν τα βαριέμαι ποτέ. Επίσης μου προσφέρουν πλούσιο λεξιλόγιο καθώς και άνεση στην ανάγνωση.

Ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία είναι το «Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές». Είναι βιβλίο μυστηρίου μιας διάσημης συγγραφέας, της Αγκάθα Κρίστι. Αυτό το βιβλίο μου αρέσει, γιατί ο τρόπος με τον οποίο γράφει η συγγραφέας δε σου έρχονται μόνο εικόνες, αλλά ταυτόχρονα σε βάζει να σκέφτεσαι.

Τέλος, για εμένα τα βιβλία είναι και κάτι ακόμα. Είναι ένα δώρο. Ένα δώρο που δε χαρίζεται, αλλά γεννιέται!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα