3 Απρ 2020

Τι κερδίζω μένοντας σπίτι

Από τον ΑΚ_08
Μαθητής της έκτης τάξης

Μένοντας σπίτι κερδίζω πολλά πράγματα όπως να βλέπω περισσότερο τους γονείς μου, να παίζω ηλεκτρονικά, να ακούω μουσική, να παίζω πινγκ πονγκ, να είμαι με το κινητό, να βλέπω Netflix, να κάνω γυμναστική. Η αλήθεια είναι ότι έχω αρχίσει και τα βαριέμαι λίγο τα ηλεκτρονικά και τις ηλεκτρονικές συσκευές.

Έχω και ένα πολύ καλό νέο για όλους: οι διαρρήκτες δε θα μπορούν να μπαίνουν στα σπίτια μας τώρα με την καραντίνα.

Εύχομαι η καραντίνα να τελειώσει γρήγορα και ο κορονοϊός. Γιατί ο κορονοϊός μου έχει σπάσει τα νεύρα. Εύχομαι να τελειώσει γρήγορα αυτό το τροπάριο γιατί δεν αντέχω άλλο.


3 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Ίσως κάποια στιγμή, με όλο αυτό το κλείσιμο στο σπίτι, να διακρίνουμε ποια είναι τα ουσιαστικά πράγματα στη ζωή μας. Τα σημαντικά, αυτά που μας κάνουν καλύτερους, αυτά που μας αξίζουν... ;))
Καλώς όρισες στην παρέα μας!

wolf23 είπε...

Συμφωνώ με τον δάσκαλο98 ΑΚ_08!
Καλώς όρισες στην παρέα μας!😎

μαθητής11 είπε...

Και εμείς αυτό ευχόμαστε να τελειώσει η καραντίνα.Καλώς ήρθες στην παρέα μας.

▼ Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα