1 Απρ 2020

Τα θετικά του να μένουμε σπίτι

Από τον μαθητή11
Μαθητής της έκτης τάξης

«Μένουμε σπίτι, δεν κυκλοφορούμε, κρατάμε αποστάσεις και προσέχουμε τους εαυτούς μας και τους γύρω μας». Όλα αυτά μας έχουν ανησυχεί, όμως ταυτόχρονα μας έχουν βοηθήσει στο να μείνουμε υγιείς. Ακούγοντας όλα αυτά για τον κορονοϊό αναρωτιέμαι τι έχω κερδίσει εγώ μένοντας σπίτι;

Αυτά που έχω κερδίσει μέχρι στιγμής είναι το ότι παίζω πιο πολύ από ό,τι συνήθως, από τότε που έκλεισαν τα σχολεία γιατί όταν ήταν ανοιχτά είχα φορτωμένο πρόγραμμα και ελάχιστο χρόνο για παιχνίδι. Επίσης τώρα ξεκουράζομαι περισσότερο έχω πιο ελαφρύ πρόγραμμα.

Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχάσω τι κέρδισε η οικογένεια μου. Όπως το να περνάμε πολύ χρόνο μαζί και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα