1 Απρ 2020

Όσο ο αόρατος εχθρός παραμονεύει

Από τη Νεφ.2008
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Με τον κορονοϊό η ζωή όλων μας έχει αλλάξει. Είμαστε σε καραντίνα και έχουμε πολλές στερήσεις. Έχουμε όμως σκεφτεί ποτέ τα θετικά του να μένουμε σπίτι; Κι όμως αν σκεφτούμε υπάρχουν θετικά.

Εγώ έχω πολύ ελεύθερο χρόνο. Συνεπώς κάνω πράγματα που μου αρέσουν. Δοκιμάζω καινούργια πράγματα, όπως η ζαχαροπλαστική και η μαγειρική. Επίσης περνώ ποιοτικό αλλά και ποσοτικό χρόνο με την οικογένειά μου. Ασχολούμαι επίσης με τη ζωγραφική και το διάβασμα βιβλίων. Συνήθως, περνώ λίγο από τον ελεύθερό μου χρόνο παίζοντας κιθάρα. Άλλο ένα θετικό, είναι πως μπορώ να κοιμάμαι αλλά και να ξυπνώ πιο αργά απ’ ό,τι πριν. Έτσι, έχω την ευκαιρία να τρώω πρωινό με την ησυχία μου, δίχως να έχω το άγχος της αργοπορίας και του χρονοδιαγράμματος.

Και δεν επωφελούμαστε μόνο εμείς από τη καραντίνα. Επωφελείται και η φύση. Τώρα που είμαστε σπίτι η φύση μπορεί και αναπνέει. Στα κανάλια της Βενετίας έχουν βγει δελφίνια και ψάρια. Εκτός από αυτό, απολαμβάνουμε τους ήχους της φύσης χωρίς τις παρεμβολές των ήχων από τις μηχανές και τα φορτηγά.

Και... γνώρισα δύο από τους πιο σημαντικούς λοιμωξιολόγους, τον κύριο Τσιόδρα, την κυρία Γιαμαρέλου και μέσω αυτών συνειδητοποίησα πόσο σημαντικοί είναι οι κανόνες υγιεινής...


3 σχόλια:

wolf23 είπε...

Ωραίο κείμενο!

April 12 είπε...

Πολύ ωραία εργασία !!!

μαθητής11 είπε...

Ωραία ανάρτηση Νεφ.2008