18 Απρ 2020

Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ

Από τον μαθητή11
Μαθητής της έκτης τάξης

Αυτές τις ημέρες παρακολουθώ μία πασίγνωστη τηλεοπτική σειρά η οποία βασίζεται στη ζωή του Χριστού και λέγεται «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ». Για μένα είναι η πρώτη φορά που το βλέπω. Την είχα δει και μικρότερος αλλά δε θυμάμαι τίποτα.

Εμένα στην αρχή μου φαινόταν μια απλή ταινία και δε μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον αλλά οι γονείς μου με παρακίνησαν να το δω επειδή το είχαν δει παλιότερα και τους άρεσε πολύ.

Όταν το έβλεπα, έβλεπα πώς περνούσαν τότε, πόσο δύσκολα ζούσαν με φόρους και βασιλιάδες. Για αυτούς θα ήταν το χειρότερο να είχανε και πιο πολλούς φόρους και πιο πολλή βασιλεία γιατί τότε ήταν δύσκολες οι συνθήκες ζωής. Έβλεπα τα θαύματα του Χριστού και ρωτούσα: «είναι αλήθεια αυτά που έκανε;» Είναι και όμως. Είναι απίστευτα αυτά τα οποία έκανε αλλά ήταν αληθινά. Με εντυπωσίασαν αυτά που έκανε. Άλλωστε είναι ο Υιός του Θεού και φυσιολογικό είναι να τα κάνει όλα αυτά. Με εντυπωσίασε που τον έλεγαν βλάσφημο και τον θεωρούσαν ψεύτη, επειδή όλα αυτά που λέει, που συγχωρεί τους αμαρτωλούς, τους φαίνεται βλασφημία και πιστεύουν πως δεν είναι ο γιος του Θεού. Ώσπου τελείωσε η σταύρωση και τότε κατάλαβαν ότι ήταν αλήθεια αυτά που έλεγε.

Πάντως θα σας πρότεινα να το δείτε γιατί πραγματικά τέλειο και έδειχνε κάποια πράγματα που εγώ δεν ήξερα και επίσης έδειχνε πώς πραγματικά ζούσαν τότε.

Πάσχα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα