5 Απρ 2020

Η σχέση μου με τα βιβλία

Από τον double god1
Μαθητής της έκτης τάξης

Η ενασχόλησή μου με τα βιβλία άρχισε από την ηλικία της πρώτης δημοτικού. Τότε διάβαζα μόνο παραμύθια για να κοιμηθώ. Τώρα όμως διαβάζω όταν έχω ελεύθερο χρόνο. Τα αγαπημένα μου είναι τα βιβλία περιπέτειας γιατί μου εμπνέουν περιέργεια για το τι θα συμβεί στα επόμενα κεφάλαια.

Το αγαπημένο μου βιβλίο είναι το «Ταξίδι στο κέντρο της Γης» του Ιουλίου Βερν επειδή έχει όλα αυτά που ανάφερα δηλαδή περιπέτεια, μυστήριο, φαντασία και σου κεντρίζει το ενδιαφέρον μέχρι και την τελευταία στιγμή.



Η ιστορία μιλάει για το θρυλικό ταξίδι τριών ανθρώπων που συμβιώνουν στον αριθμό 19 της Κενιγκστραξέ ενός ιστορικού δρόμου του Αμβούργου. Οι τρεις ήρωες του βιβλίου είναι ο καθηγητής Λίντενμποργκ, η κυρά Μάρθα και ο Άξελ. Το ταξίδι αρχίζει όταν ο καθηγητής μπαίνει στο σπίτι ερχόμενος από μια βιβλιοθήκη και έχοντας μαζί του ένα βιβλίο που τελικά τους οδηγεί με έναν μυστηριώδη τρόπο στο κέντρο της Γης...

Ο Ιούλιος Βερν, γεννήθηκε 8 Φεβρουαρίου 1828 και απεβίωσε 24 Μαρτίου 1905, ήταν Γάλλος μυθιστοριογράφος, ποιητής και θεατρικός συγγραφέας, ιδιαίτερα γνωστός για τα περιπετειώδη μυθιστορήματά του και τη βαθιά επιρροή του στο λογοτεχνικό είδος της επιστημονικής φαντασίας. Είναι περισσότερο γνωστός από τα μυθιστορήματά του «Ταξίδι στο Κέντρο της Γης» (1864), «20.000 λεύγες κάτω από τη θάλασσα» (1870) και «Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες».


2 σχόλια:

μαθητής11 είπε...

Ωραία εργασία

duble god είπε...

Ευχαριστώ

▼ Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα