9 Απρ 2020

Σπίτι λόγω κορονοϊού

Από τον SpyCh18
Μαθητής της έκτης τάξης

Τις πρώτες μέρες αφού έκλεισαν τα σχολεία, ήμουν χαρούμενος επειδή θα ξέφευγα λίγο από την καθημερινότητά μου και δε θα πιεζόμουν τόσο πολύ.

Μετά όμως από μερικές ημέρες κατάλαβα ότι δεν έπρεπε να είμαι τόσο πολύ χαρούμενος, γιατί θα ήμουν όλη την ημέρα στο σπίτι κλεισμένος. Δε θα πήγαινα καμία βόλτα, δε θα πήγαινα στις δραστηριότητές μου και το πιο σημαντικό από όλα, δε θα έβλεπα καθόλου τους φίλους μου και όλους αυτούς που αγαπώ. Η μόνη, όμως, λύση για να μπορώ να μιλάω και να βλέπω τους φίλους μου είναι μέσω μηνυμάτων και βιντεοκλήσης από το viber και το skype.

Όταν ξυπνάω, τρώω πρωινό, βλέπω λίγο τηλεόραση, παίζω με τον μικρό μου αδελφό και πάω να διαβάσω ό,τι έχω στον υπολογιστή. Όταν τελειώσω τις ασκήσεις μαζευόμαστε όλοι μαζί στο τραπέζι για να φάμε μεσημεριανό. Μετά συνεχίζω το διάβασμα για δύο ώρες ακόμα και αφού τελειώσω παίζω μία ώρα playstation. Αργότερα, τρώμε όλοι μαζί το βραδινό μας και αν έχουμε όλοι όρεξη, βάζουμε μια ταινία να δούμε.

Είναι πολύ βαρετά μέσα στο σπίτι και ελπίζω όλο αυτό να τελειώσει πολύ σύντομα για να ξαναγίνει η ζωή μας όπως ήταν και πριν!


2 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Καλώς όρισες στην παρέα μας, SpyCh18!

μαθητής11 είπε...

Καλώς ήρθες στην παρέα μας

▼ Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα