7 Απρ 2020

Η σχέση μου με τα βιβλία

Από τη Μυρτιά
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Από όταν ήμουν μωρό η μητέρα μου μου διάβαζε αμέτρητα βιβλία με πολύχρωμες εικόνες, βιβλία αφής, με μουσική και με ήχους. Επίσης διαβάζαμε πολλά παραμύθια το βράδυ πριν κοιμηθώ. Έτσι από πολύ νωρίς είχα δεθεί πολύ με τα βιβλία. Όταν ξεκίνησα το δημοτικό άρχισα να διαβάζω πια μόνη μου παραμύθια με μικρά κείμενα και αργότερα μυθιστορήματα και λογοτεχνικά βιβλία.

Στο δωμάτιό μου έχω μια μεγάλη βιβλιοθήκη πάντα γεμάτη με βιβλία. Καθώς μεγαλώνω τα αλλάζω και τα ανανεώνω. Το αγαπημένο μου βιβλίο είναι «Η μωβ ομπρέλα» της Άλκης Ζέη, γιατί σε ταξιδεύει σε μία άλλη εποχή αρκετά χρόνια πριν. Με αυτόν τον τρόπο μαθαίνεις πώς ήταν η ζωή τότε και συνειδητοποιείς πόσα πράγματα έχουν αλλάξει. Έτσι η ιστορία γίνεται πολύ ενδιαφέρουσα και συναρπαστική.



Τα βιβλία είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου και δεν ξέρω πώς θα ήταν η ζωή μου χωρίς αυτά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα