29 Μαρ 2020

Στην εποχή... του κορονοϊού!

Από τον GSS
Μαθητής της έκτης τάξης

Τρίτη 10 Μαρτίου 2020

Όπως κάθε μέρα έτσι και εκείνη τη μέρα ξύπνησα στις 7:30 π.μ., έφαγα πρωινό, ντύθηκα και έφυγα για το σχολείο. Όταν γύρισα το μεσημέρι έφαγα το γεύμα μου και έκανα τα μαθήματά μου. Αργότερα όταν τέλειωσα πήγα φροντιστήριο για το μάθημα των Γαλλικών. Σε κάποια φάση η κυρία μας είπε ότι μπορεί να κλείσουν τα σχολεία λόγω του κορονοϊού. Εγώ στην αρχή δεν το πίστεψα και έτσι δεν έδωσα σημασία. Γυρνώντας στο σπίτι όμως με πήρε τηλέφωνο ένας φίλος μου και μου είπε ότι από αύριο τα σχολεία θα είναι κλειστά.

Στην αρχή ξαφνιάστηκα και δεν μπορούσα να σκεφτώ τίποτα. Αργότερα όμως συνειδητοποίησα ότι θα πρέπει να είμαι συνέχεια μέσα στο σπίτι χωρίς να συναντιέμαι με τους φίλους μου, αν και τις τρεις πρώτες μέρες ή βγαίναμε έξω ή συναντιόμασταν ο ένας στο σπίτι του άλλου. Έπειτα όμως οι γονείς μου, μου εξήγησαν ότι αυτό είναι επικίνδυνο και για εμένα και για τους άλλους ανθρώπους διότι ο ιός εξαπλώνεται γρήγορα και είναι θανατηφόρος. Έπρεπε δηλαδή να σταματήσω τελείως τις κοινωνικές μου επαφές και να προσπαθήσω να βρω άλλους τρόπους για να περνάω ευχάριστα τον ελεύθερο χρόνο μου, γιατί άλλη λύση για την ώρα δεν υπάρχει, εφόσον το φάρμακο ακόμα δεν έχει βρεθεί.

Από τότε κάθε μέρα αφού ξυπνήσω αργά το πρωί, μιλάω πρώτα με τους φίλους μου στο τηλέφωνο και λέμε τα νέα της ημέρας και αργότερα το μεσημέρι, μετά το φαγητό, παίζουμε ανά δύο ή τρεις μαζί ηλεκτρονικά παιχνίδια στο διαδίκτυο. Είναι και αυτός ένας ευχάριστος τρόπος για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας και ταυτόχρονα να διασκεδάσουμε. Δεν ξεχνάω βέβαια να κάνω μέσα στην ημέρα και μικρές επαναλήψεις στα μαθήματά μου για να μην ξεχάσω και αυτά που ξέρω.

Οι ωραιότερες όμως ώρες της καθημερινότητάς μου είναι όταν παίζω στο πιάνο διάφορα τραγούδια. Η μουσική με ηρεμεί, με χαλαρώνει και με κάνει να αισθάνομαι ελεύθερος. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν κάνω εξάσκηση σε νέα κομμάτια η χαρά μου είναι πολύ μεγάλη γιατί μπορώ και μαθαίνω κάθε φορά κάτι καινούργιο, κάτι διαφορετικό, κάτι που με ταξιδεύει σε νέους κόσμους και καινούργιες εμπειρίες. Εκείνη την ώρα φεύγει μακριά κάθε σκέψη και παίρνω δύναμη και κουράγιο για να συνεχίσω!

Όλο αυτό το διάστημα που είμαι στο σπίτι κάνω υπομονή και περιμένω πότε θα ανοίξουν τα σχολεία για να ξαναγίνει η ζωή μου όπως ήταν πριν.

Μέχρι τότε όμως θα παίζω μουσική και θα χαίρομαι τη ζωή στο σπίτι!


9 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Μα τι ωραίο κείμενο! Πολλά μπράβο, παλικάρι μου! :D
Καλώς όρισες στην παρέα μας!

george.xrn είπε...

Για εμένα αυτό το κείμενο είναι καταπληκτικό.Καλώς ήρθες στην παρέα μας γείτονα GSS.

μαθητής11 είπε...

Τέλειο κείμενο.😮😮😮😮😮Πραγματικά δεν έχω λόγια να το περιγράψω.😮😮😮😮😮😮😮Καλώς ήρθες στην παρέα μας GSS

wolf23 είπε...

Συμφωνώ με τον george.xrn!😎

Unknown είπε...

Eυχαριστώ george.xrn!!!

george.xrn είπε...

τίποτα

la_paix είπε...

Ωραίο κείμενο GSS.
Το πιάνο είναι μια ωραία ενασχόληση. Πάντως και τα διαδικτυακά παιχνίδια είναι ένα μέσο επικοινωνίας

Νεφ.2008 είπε...

Ωραία εργασία!! Καλως ήρθες στην παρέα μας GSS!!!♥♥

Unknown είπε...

Ευχαριστώ Νεφ.2008 ❤️❤️❤️