28 Μαρ 2020

Μένουμε σπίτι

Από τον giannmeta08
Μαθητής της έκτης τάξης

Γεια σας παιδιά τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά. Εγώ πάντως μια χαρά είμαι.

Ήταν 10 Μαρτίου το απόγευμα και ενώ είχα κάνει τα μαθήματά μου και έβλεπα τηλεόραση η μαμά μου μας λέει ότι τα σχολεία θα κλείσουν λόγω κορονοϊού. Εγώ τότε χάρηκα πάρα πολύ μόνο πάρτι δεν έκανα.

Έχουν περάσει 13 ημέρες από τότε και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας πώς τα περνάω. Στην αρχή δεν ήξερα τι να κάνω, πώς να περάσω τις μέρες που δε θα έχουμε σχολείο, αλλά με τον καιρό βρήκα κάποιες ωραίες ιδέες όπως να βλέπω ταινίες στο Netflix, να ξυπνάω ό,τι ώρα θέλω, να παίζω ηλεκτρονικά, να παίζω επιτραπέζια με την οικογένειά μου.

Αλλά όσο και αν κάποιοι από εσάς δεν το πιστεύετε βαθιά μέσα σας όλοι ξέρετε ότι υπάρχουν και μερικά άσχημα που τώρα πια δε θα έχουμε σχολείο για παράδειγμα να μη βλέπουμε τους φίλους μας, τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας. Αλλά ευτυχώς για αυτό υπάρχουν τα social media, τα online παιχνίδια και το ποδήλατο98.

Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα από κοντά. Καλή μας αντάμωση.


4 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Ναι! Καλή μας αντάμωση! :))
Καλώς όρισες στην παρέα μας!

μαθητής11 είπε...

Καλη ανταμωση.Καλως ηρθες στην παρεα μας

giannmeta08 είπε...

Ευχαριστώ πολύ

giannmeta08 είπε...

Καλώς σας βρήκα

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα