21 Μαρ 2020

Ανταπόκριση από το σπίτι

Από τον wolf23
Μαθητής της έκτης τάξης

Γεια σας, παιδιά, τι κάνετε; Εγώ είμαι καλά. Αυτές τις μέρες που τα σχολεία είναι κλειστά και δεν έχουμε μαθήματα όπως θα δείτε παρακάτω, έχω βρει κάποια πράγματα για να ασχολούμαι τα οποία θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.

Το διάβασμα βιβλίων

Επειδή πάντα μου άρεσε να διαβάζω σκέφτηκα ότι αυτό το διάστημα που θα είμαι σπίτι θα έχω αρκετό χρόνο να διαβάζω.



Παζλ (puzzle)

Τα παζλ είναι μια ασχολία που θέλει υπομονή και πολύ χρόνο, πράγμα που μας αφθονεί αυτές τις μέρες. Επίσης ακονίζει το μυαλό.



ΠΟΔήΛΑΤΟ98

Μία άλλη ασχολία που μου αρέσει και νομίζω ότι αρέσει και σε εσάς είναι το ΠΟΔήΛΑΤΟ98. Εκεί μπορούμε και αναρτούμε διάφορα πράγματα με τη βοήθεια του κυρίου μας. Υπάρχουν επίσης ποικίλες κατηγορίες ασκήσεων, παιχνιδιών, κουίζ κλπ. που μπορούμε να ασχοληθούμε, αλλά με προσοχή και μέτρο, γιατί αυτό μπορεί να προκαλέσει εθισμό.



3D Ζωγραφική

Μία καλή και αρκετά δημιουργική ιδέα για όσους έχουν υπολογιστή είναι η 3D ζωγραφική. Παρακάτω θα δείτε μερικές δημιουργίες μου:


Ελπίζω οι ιδέες μου να σας βοήθησαν!

Και μην ξεχνάτε, το πιο σημαντικό:



ΠΟΔήΛΑΤΟ
ΕΙΚΟΝΕΣ: ;

8 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Εξαιρετική ανάρτηση! Μπράβο! :D

wolf23 είπε...

Ευχαριστώ

george.xrn είπε...

εγώ πιστέυω πως μπορούμε να παίξουμε και λίγο ηλεκτρονικά.Πάντως πολύ καλή δουλειά

δάσκαλος98 είπε...

Όλα με μέτρο.
Περιμένουμε και τη δική σου "ανταπόκριση"!

μαθητής11 είπε...

Συμφωνώ μαζί σου george.xrn αλλά πολύ ωραία εργασία

μαριααν είπε...

Καλησπέρα!

beauty19 είπε...

Πολύ ωραία ανάρτηση. 👍😀😎😎😁😁😊

giannmeta08 είπε...

Πολύ ωραία εργασία wolf23

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα