28 Μαρ 2020

Ημερολόγιο καραντίνας

Από τον μαθητή11
Μαθητής της έκτης τάξης

Σήμερα ξύπνησα με πολύ καλή διάθεση γιατί κοιμάμαι και ξεκουράζομαι όπως όλοι μας. Ξαφνικά σκέφτηκα να κάνω ένα νοερό ταξίδι στις περίεργες μέρες που μας πέρασαν.

Λίγο πριν μάθω ότι κλείνουν τα σχολεία, εγώ με τον πατέρα μου χαζεύαμε δημοσιεύσεις στο κινητό του, ώσπου έμαθα από μια δημοσίευση που έλεγε ότι κλείνουν τα σχολεία! Εκείνη τη στιγμή έμεινα άφωνος και μετά από λίγο άρχισα να πανηγυρίζω σαν τρελός. Αργότερα άνοιξα την τηλεόραση και έλεγε πάλι το ίδιο πράγμα και είπα: «Δεν έχουμε σχολείο, δεν έχουμε σχολείο». Έμοιαζε σαν να ήταν διακοπές και εμένα αυτό μου θύμιζε.

Όμως αυτές τις μέρες που είμαι σπίτι μου κατάλαβα τι σημαίνει καραντίνα. Τώρα πια που είμαι στο σπίτι μου δεν μπορώ να: πάω βόλτα, δεν μπορώ να πάω στο super market σουπερμάρκετ, δεν μπορώ να πάω να κάνω τις δραστηριότητές μου, να πάω στο σχολείο, να παίξω ποδόσφαιρο στα διαλείμματα και να βγω έξω να περπατήσω, μας τα έχουν κόψει όλα αλλά έτσι πρέπει για να περιορίσουμε τον ιό αλλά και εγώ έχω καταλάβει ότι σημαντική είναι η υγεία μου, της αδερφής μου, των συγγενών μου και τέλος πάντων όλοι μας πρέπει να έχουμε την υγεία μας.

Πάντως εγώ εύχομαι να εξαφανιστεί αυτός ο ιός και να τελειώσει αυτή η καραντίνα, να επιστρέψουμε στις κανονικές μας ασχολίες, να τελειώσει όλο αυτό μα το πιο σημαντικό είναι να έχουμε όλοι την υγεία μας για αυτό ΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΠΙΤΙ.


5 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Ωραίος! 👍👌

wolf23 είπε...

👍👌😉 Μένουμε 🏡

μαθητής11 είπε...

Ευχαριστω😉😉😉😉😉😉😉😉

giannmeta08 είπε...

Ωραία ανάρτηση μαθητής11

μαθητής11 είπε...

Ευχαριστώ giannmeta08