27 Μαρ 2020

Εγώ και η σφουγγαρίστρα μου

Από την ART0410
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Τα σχολεία έκλεισαν εξαιτίας μιας σοβαρής πανδημίας. Τις τελευταίες ημέρες ακούμε συνέχεια για τον κοροναϊό κι έτσι αναγκαστήκαμε να μείνουμε όλοι στο σπίτι. Οι μεγάλοι ανησυχούν πολύ. Συζητούν συνέχεια γι’ αυτό. Εμείς οι μικροί βρίσκουμε άλλα πράγματα να ασχοληθούμε. Σαν μικρά παιδιά θέλουμε ακόμη να παίξουμε.

Εμένα μου συμβαίνει κάτι παράξενο. Τις περισσότερες ώρες είμαι με μια σφουγγαρίστρα στο χέρι γιατί από τη 1 μέχρι τις 7 βγαίνουν συνέχεια νερά στο σπίτι. Σε όλους τους χώρους του σπιτιού, στο σαλόνι, στην κουζίνα, στα μπάνια, στον διάδρομο. Κάθε μέρα έρχεται κι ένας υδραυλικός αλλά δεν μπορεί να βρει τι φταίει. Εγώ το βλέπω σαν παιχνίδι γιατί ο καθένας κάνει περιπολία στους χώρους του σπιτιού για να εντοπίσει τα νερά. Κάθε φορά που είναι η σειρά μου φωνάζω με χαρά «νερά-νερά» λες και ανακάλυψα κάτι σημαντικό.

Διασκέδαζα όταν τα έβρισκα αλλά τώρα βλέπω ότι οι μεγάλοι εκνευρίζονται όταν με ακούν κι έτσι σταμάτησα να φωνάζω. Απλά σφουγγαρίζω. Θα έλεγε κανείς σταμάτησες το σχολείο για να μάθεις να σφουγγαρίζεις. Τώρα όμως καταλαβαίνω πόσο σημαντικό είναι αυτό κι ότι δεν πρέπει να πετάμε στο σχολείο σκουπίδια γιατί ταλαιπωρούμε κάποιους ανθρώπους άδικα.

Τον υπόλοιπο χρόνο, όταν δε σφουγγαρίζω δηλαδή μετά τις επτά κάνω πράγματα που μου αρέσουν. Ακούω μουσική, χορεύω, ζωγραφίζω, διαβάζω ένα βιβλίο και το πρωί παίζω στον κήπο. Θυμάμαι το σχολείο και μου λείπει, μου λείπουν οι φίλες μου και η τάξη κι ο δάσκαλος. Οι άνθρωποι δηλαδή.


6 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Εύχομαι να βρεθεί σύντομα λύση! Υπομονή! :))
Καλώς όρισες στην παρέα μας!

μαθητής11 είπε...

Καλώς ήρθες στην παρέα μας

Μυρτιά είπε...

Ελπίζω να λυθεί σύντομα το πρόβλημα με τα νερά αλλά εγώ διαβάζοντας την ιστορία σου γέλασα και την βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα! Ελπίζω σύντομα να τα πούμε από κοντά.

δάσκαλος98 είπε...

Η ART0410 επιστράτευσε το χιούμορ της, κάτι που βοηθά στις δυσκολίες. Περιμένουμε τα νέα σου!

wolf23 είπε...

Καλώς ήρθες στην παρέα μας ART0410!😎

Σοφσοφ88 είπε...

Σύμφωνο με την Μυρτιά, επίσης ελπίζω να τα πούμε σύντομα!♥♥♥

▼ Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα