22 Μαρ 2020

Μένουμε σπίτι

Από τη Μυρτιά
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Σήμερα είναι η 11η μέρα που τα σχολεία είναι κλειστά, δυστυχώς όπως όλοι γνωρίζουμε, όχι λόγω διακοπών αλλά λόγω της πανδημίας που ταλαιπωρεί τον κόσμο. Για να ξεπεράσουμε αυτή τη κατάσταση όλοι πρέπει να μένουμε σπίτι χωρίς κοινωνικές επαφές. Το ερώτημα είναι πώς περνάμε τον χρόνο μας μέσα σε ένα σπίτι χωρίς φίλους και παρέες για ένα αρκετά μεγάλο διάστημα.

Εμένα μου αρέσει πολύ να φτιάχνω διάφορες κατασκευές, μια από αυτές είναι τα οριγκάμι. Παίρνω τις οδηγίες μέσω του youtube. Βρίσκω χρωματιστά χαρτιά και φτιάχνω ζωάκια, λουλούδια και διάφορες φιγούρες.

Αυτό το διάστημα έχω ζωγραφίσει και τα πρώτα μου σκίτσα. Είναι απίστευτο αλλά τώρα ανακάλυψα ότι τα καταφέρνω αρκετά καλά στη ζωγραφική με μολύβι. Επίσης η μουσική είναι μια από τις μεγάλες μου αγάπες. Παρόλο που τα μαθήματα στο ωδείο έχουν σταματήσει εγώ μελετώ καθημερινά σαξόφωνο.

Κάποια βράδια ανάβουμε το τζάκι, ψήνουμε σουβλάκια και πατάτες στο αλουμινόχαρτο και παίζουμε επιτραπέζια. Άλλοτε παίζουμε πινγκ πονγκ με τον μπαμπά μου. Προχθές που βαριόμασταν υπερβολικά η μαμά μου έπιασε δύο βελόνες και ξαναθυμήθηκε το πλέξιμο. Είχε μία πολύ ωραία ιδέα να μου μάθει και εμένα πλέξιμο και τελικά με τη βοήθειά της φτιάξαμε ένα μικρό πουλοβεράκι.

Εφόσον δεν έχω τη δυνατότητα να βρεθώ με τις φίλες μου επικοινωνώ με αυτές μέσω skype.

Τελικά μέσα από αυτή τη δύσκολη κατάσταση έχουν γίνει και αρκετά όμορφα και θετικά πράγματα. Καλό είναι να στεκόμαστε σε αυτό όσο είναι δυνατό. Ανυπομονώ να διαβάσω και τις δικές σας ιστορίες για το πώς περάσατε αυτό τον καιρό που όλοι είμαστε μακριά ο ένας από τον άλλο.

Σας στέλνω τα δύο νέα σκιτσάκια μου...




...και φωτογραφίες από τα παιχνίδια που παίζω με τους γονείς μου στο υπόγειο του σπιτιού μου.





Το δεύτερο παιχνίδι (όχι το πινγκ πονγκ) ονομάζεται powerball και το φτιάξαμε με τον πατέρα μου χρησιμοποιώντας τουβλάκια jenga, παίρνοντας την ιδέα από ένα μαγαζί με ξύλινα παιχνίδια που βρήκαμε το περασμένο καλοκαίρι στη Νάξο.

* Σκοπός του παιχνιδιού είναι να βάλει ο κάθε παίχτης την πράσινη μπάλα στο τέρμα του αντιπάλου σπρώχνοντάς τη με τις μπίλιες που ρίχνει από τις ξύλινες ράμπες.


5 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Τι ωραίες ιδέες! Και από ταλέντα –πόσα πια! Μπράβο σου, αστέρι μου! :))

μαθητής11 είπε...

Παρα πολυ ωραια δουλεια Μυρτια

beauty19 είπε...

Πολύ ωραία ιδέα και πολύ δημιουργική. Είναι ωραίο να ασχολείσαι με κάτι δημιουργικό. Ειδικά αυτές τις ημέρες

Unknown είπε...

Πραγματικά εξαιρετική δουλειά! Δεν έχω λόγια...

giannmeta08 είπε...

πολυ ωραια εργασια Μυρτια

▼ Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα