22 Μαρ 2020

Η ξαφνική είδηση

Από τον george.xrn
Μαθητής της έκτης τάξης

Μία ηλιόλουστη Τρίτη πήγαινα χαλαρά στο σχολείο. Στην τάξη περνάγαμε ωραία, λέγαμε αστεία και στα διαλείμματα παίζαμε ποδόσφαιρο.

Αφού σχολάσαμε εγώ πήγα στο σπίτι μου. Εφόσον διάβασα και έκανα τα μαθήματά μου πήγα για προπόνηση στο ποδόσφαιρο. Εκεί κάναμε ασκήσεις, διατάσεις κ.ά. Αφού τελείωσα την προπόνησή μου εγώ και κάποιοι συμπαίκτες μου μάθαμε ότι ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! Εγώ εκείνη τη στιγμή ήμουν σοκαρισμένος. Εγώ έβλεπα τους συμπαίκτες μου να ουρλιάζουν από τη χαρά τους και να πετάνε μπάλες σε όλο το γήπεδο.

Μείναμε σπίτι. Δύο ημέρες μετά το ξανασκέφτηκα και έλεγα ότι θα βαριέμαι πολύ ότι δε θα βλέπω τους φίλους και έλεγα κάτι περίεργο ότι θέλω να ανοίξουν τα σχολεία. Αλλά σκέφτηκα και κάτι πολύ σοβαρό «Θα κρατήσει πολύ αυτός ο ιός; Μήπως είναι πολύ κακό;

Εγώ πάντως βαριέμαι πολύ. Θέλω να ανοίξουν τα σχολεία. Θα ήθελα να γίνουν όλα όπως πριν. Έχει αλλάξει η ζωή μου με αυτόν τον κορονοϊό.


12 σχόλια:

April 12 είπε...

Ωραίο κείμενο . Και εγώ μετά από δύο ημέρες που έκλεισαν τα σχολεία άρχισα να βαριέμαι .

δάσκαλος98 είπε...

Συμφωνώ με την April 12.

Καλώς όρισες στην παρέα μας, george.xrn!

george.xrn είπε...

ευχαριστώ πολύ.

μαθητής11 είπε...

Και εγώ είχα αρχίσει να βαριέμαι

wolf23 είπε...

Και εμένα george.xrn έχει αλλάξει η ζωή μου με τον κορωνοϊό.

Σοφσοφ88 είπε...

Καλημέρα, και εγώ επίσης βαριέμαι!

μαθητής11 είπε...

Έχει αλλάξει όντως η ζωή μας με αυτόν τον ιό

Νεφ.2008 είπε...

Πολύ ωραίο κείμενο.
:-)

beauty19 είπε...

Όντος και εγώ βαριόμουνα βασικά ακόμα βαριέμαι. πάντως πολύ ωραίο κείμενο!
:)

ΚΜ_458 είπε...

Κι εγώ βαριέμαι πολύ, ανυπομονώ να ανοίξουν τα σχολεία!

δάσκαλος98 είπε...

Εμείς οι δάσκαλοι έχουμε πήξει στη δουλειά και δεν προλαβαίνουμε να βαρεθούμε. Ωστόσο ανυπομονώ να ανοίξουν τα σχολεία, να σας δω, να πούμε και το ποίημά μας... 😉

μαθητής11 είπε...

Εγω βεβαια πιστευω οτι θα αργησουν να ανοιξουν τα σχολεια😫😫😫😫😫😫😫Δεν μου αρεσει να ειμαι κλεισμενος σε ενα σπιτι😫😫😫😫😫

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα