23 Μαρ 2020

Η ζωή χωρίς σχολείο

Από τον Γίγαντα
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Μετά από τη δύσκολη μέρα στο σχολείο την Τρίτη 10 Μαρτίου, πήγα σπίτι κουρασμένη και στεναχωρημένη επειδή θα γράφαμε τεστ Ιστορίας την επόμενη μέρα. Στις τρεις το μεσημέρι έμαθα από τους φίλους μου ότι έκλεισαν τα σχολεία λόγο κορονοϊού. Αρχικά ένιωσα λυπημένη επειδή δε θα έβλεπα τις φίλες μου, και θα ήταν βαρετά στο σπίτι. Μετά όμως άρχισε να μου αρέσει η ιδέα γιατί σκέφτηκα ότι θα έβγαινα με τους φίλους μου κάθε μέρα.

Τις πρώτες δυο μέρες ήμασταν όλοι μέρα έξω και ήταν τέλεια. Την τρίτη μέρα μας είπαν οι γονείς μας ότι αν μας δουν έξω οι αστυνομικοί θα πάνε φυλακή οι γονείς μας. Εμείς δεν ακούσαμε και βγήκαμε άλλη μία μέρα. Το ίδιο βράδυ η μαμά μου εξήγησε ότι δεν ήταν σωστό που βγήκα έξω γιατί είναι επικίνδυνος ο κορονοϊός. Έτσι σκεφτήκαμε να δούμε μία σειρά μαζί για να περνάει πιο ευχάριστα η ώρα.

Πρότεινα στη μαμά μου να δούμε το Stranger Things και ξεκινήσαμε το ίδιο βράδυ να βλέπουμε το πρώτο επεισόδιο. Κάθε βράδυ βλέπαμε τη σειρά επειδή μας άρεσε πολύ και είχαμε κολλήσει. Μετά από μέρες που είχαμε σχεδόν τελειώσει τη σειρά ζωγράφισα πολλές ζωγραφιές με τους χαρακτήρες που μου άρεσαν.

Αυτό το διάστημα είχα χρόνο να ασχοληθώ και με το skateboard σκέιτμπορντ. Είναι μια δραστηριότητα που έχει δύσκολα κόλπα και έχω κάνει μεγάλο αγώνα να τα μάθω. Ευτυχώς έχω καταφέρει πολλά. Εκτός από αυτό, προσπαθώ να περνάω την ώρα μου ευχάριστα αλλά δεν είναι πάντα εύκολο. Τα βράδια μιλάω με τους συμμαθητές μου από το κινητό και μαθαίνω τα νέα τους.

Γενικά νιώθω καλύτερα όταν το σχολείο είναι ανοιχτό γιατί ασχολούμαστε με πολλά πράγματα.

Παρακάτω έχω βάλει τις ζωγραφιές μου...

















...και φωτογραφίες με το σκέιτμπορντ.








7 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Καλώς όρισες στην παρέα μας, Γίγαντα! :))

μαθητής11 είπε...

Καλώς ήρθες στην παρέα μας Γίγαντα. Επίσης ωραία εργασία

wolf23 είπε...

Κύριε είναι από την τάξη μας ο Γίγαντας;

δάσκαλος98 είπε...

Όχι, είναι... γειτόνισσα!

george.xrn είπε...

καλώς ήρθες στην παρέα μας Γίγαντα.Πάντως πολύ ωριά και ενδιαφέρουσα ανάρτηση.

Python είπε...

Ισχύει πως είναι πάρα πολύ ωραία ανάρτηση , πάντως είσαι κάλος στο σκέιτμπορντ.

δάσκαλος98 είπε...

...καλή στο σκέιτμπορντ... 😉

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα