28 Μαρ 2020

Η ξαφνική αλλαγή της καθημερινότητάς μου

Από τον double god1
Μαθητής της έκτης τάξης

Μια μέρα είχα αγγλικά και με το που ήρθε η δασκάλα, μου είπε ότι δε θα είχαμε σχολείο τις επόμενες ημέρες και τότε εγώ χάρηκα πολύ.

Αλλά μετά από περίπου τέσσερις ημέρες ένιωθα κάτι να μου λείπει. Σκεφτόμουν πως όταν πήγαινα σχολείο έβλεπα τους φίλους μου και μάθαινα νέα πράγματα και ανυπομονούσα να έρθει η μέρα που θα ξαναπάω. Πλέον, απαγορεύεται να βγαίνουμε έξω και μου λείπουν οι βόλτες με το ποδήλατο και να βρίσκομαι με τους φίλους μου.

Παρ’ όλ’ αυτά, πρέπει να προσέχουμε όλοι και να μένουμε στο σπίτι για να προστατέψουμε τους γύρω μας.


3 σχόλια:

μαθητής11 είπε...

Πολυ ωραια εργασια και πολυ ωραια αναρτηση double god1

δάσκαλος98 είπε...

Μπράβο! Πολύ καλή δουλειά! 👌

wolf23 είπε...

Συμφωνώ με τον δάσκαλο98!

▼ Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα