22 Μαρ 2020

Συνταγές που δοκίμασα

Από την April 12
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Την επόμενη μέρα αφότου έκλεισαν τα σχολεία, πήγα στο σπίτι μιας φίλης μου της anma 2008 μαζί με την ΚΜ_458 και τη Νεφ.2008. Εκεί ήμασταν μόνες μας μέχρι το μεσημέρι, και επειδή πεινούσαμε φάγαμε ψωμί του τοστ με βούτυρο και ζάχαρη, πορτοκάλι με κέτσαπ και πίτες με τυρί του τοστ. Όλα αυτά, μπορώ να πω, πως ήταν ωραία αλλά μετά από λίγη ώρα άρχισε να μας πονάει η κοιλιά μας!


Ψωμί του τοστ με βούτυρο και ζάχαρη


Πορτοκάλι με κέτσαπ


Πίτες με τυρί του τοστ

Μην το δοκιμάσετε σπίτι!


Μαγειρέματα

16 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Βασικά μην το δοκιμάσετε πουθενά! Κανονίστε, μέρες που 'ναι, να τρέχετε στα Επείγοντα! 🥴🥴🥴

μαθητής11 είπε...

Μερικές συνταγές είναι λίγο αϊδιαστικές όπως το πορτοκαλί με κέτσαπ και το ψωμί του τοστ με βούτυρο και ζάχαρη.Εννοείται όμως να μην το δοκιμάσουμε.

george.xrn είπε...

όταν το φάγατε πώς ήταν η γεύση?

μαθητής11 είπε...

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂λογικα χαλια

Νεφ.2008 είπε...

Ομολογώ ότι εμένα μου άρεσαν και τα 3 , περισσότερο όμως η ζάχαρη με το ψωμί.

April 12 είπε...

Κι εμένα περισσότερο μου άρεσε το ψωμί με το βούτυρο και τη ζάχαρη . Και τα τρία πάντως δεν ήταν χάλια .(μαθητή 11)

μαθητής11 είπε...

Τι; ; ; ; ;😮😮😮😮😮😮😮😮Εγώ με το ζόρι θα τα έτρωγα, ειδικά το πορτοκαλί με την κέτσαπ

δάσκαλος98 είπε...

@ μαριααν: Έλαβα την εργασία σου. Μπράβο! Θα μπει αύριο.
Σε παρακαλώ μόνο να μην τη βάζεις στα σχόλια, αλλά σε ένα μέιλ προς την κυρία σου. Θα ενημερώνεται και θα μου τη στέλνει. Εντάξει, αστέρι μου;

beauty19 είπε...

Ωραία ενασχόληση να περνάς την ώρα σου! 😀😀😀😀😀😀👍

ΚΜ_458 είπε...

Εγώ πάντως δεν ήθελα να δοκιμάσω το πορτοκάλι με κέτσαπ αλλά τα άλλα δύο ήταν πραγματικά πολύ νόστιμα.

ΚΜ_458 είπε...

Επίσης το ψωμί με βούτυρο και ζάχαρη μας το σύστησε η beauty19 :))

δάσκαλος98 είπε...

Αχά! Τίποτα δε μένει κρυφό, τελικά!

μαθητής11 είπε...

Εδω στο ποδηλατο λεμε αληθειες😂😂😂😂😂😂😂

animal girl 23 είπε...

Πραγματικά εξαιρετική! Δεν έχω λόγια...

giannmeta08 είπε...

μονο οι πιτες με τυρι μου φαινονται ωραιες τα αλλα ειναι χαλια συμφωνω με τον μαθητη11

Unknown είπε...

Πώς τα φάγατε αυτά 🤣😂🤣😝

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα