24 Μαρ 2020

Γραμμένο και όχι λιωμένο!

Από το Παγωτό χωνάκι
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Νέο Ηράκλειο, 22 Μαρτίου 2020

Αγαπητό ημερολόγιο, λόγω της κατάστασης του κορονοϊού έχουμε «αποκλειστεί» στο σπίτι μας. Τα σχολεία όλα είναι κλειστά, οι δρόμοι αδειανοί και εμείς στο σπίτι τραγουδάμε ανάλογα τη διάθεσή μας.



Μόλις έμαθα πως τα σχολεία θα κλείσουν «πέταξα» από τη χαρά μου, τις πρώτες τέσσερις μέρες ήταν σαν ένα όμορφο Σαββατοκύριακο στο Σπίτι. Στη συνέχεια άρχισα να βαριέμαι και να ψάχνω πράγματα για να ασχοληθώ. Το νούμερο ένα στη λίστα με τις ενασχολήσεις μου ήταν να σχεδιάζω με οδηγό τη φαντασία μου και δάσκαλο τον κύριο Google.

Ένα άλλο πράγμα στη λίστα μου ήταν η παρακολούθηση ταινιών και παιδικών σειρών. Ο ύπνος ήταν συνεχής και βαθύς.

Ναι, και φυσικά έπαιζα παιχνίδια στο κινητό όπως το MineCraft παρ’ όλες τις φωνές των γονιών μου. Ακόμα τις ακούω στα αυτάκια μου: «Θα βγάλεις τα μάτια σου σ’ αυτόν τον διάολο». Δεν έχουν άδικο αλλά και εγώ θέλω παιχνίδι, είναι πιστεύω φυσική ανάγκη αυτό. Τι δεν είναι; Όποιος δεν το καταλαβαίνει δεν είναι παιδί.

Βιβλία; Όχι δε διάβασα... δεν ξέρω ίσως αργότερα, κανένα Μυστηρίου που δε βαριέσαι με τίποτα.

Με την αδερφή μου τσακωνόμαστε για διάφορα αλλά και γελάμε πολύ.



Φτάσαμε την 11 μέρα της καραντίνας και η αλήθεια ότι πρέπει να κάνω και αλλά πράγματα. Αλήθεια τι σημαίνει καραντίνα, Μια στιγμή να ρωτήσω τον πατέρα μου, αυτός είναι ένας άλλος κος Γκούκγλης.

Είναι λατινικής προέλευσης και σημαίνει σαράντα μέρες (quarantine giorni) δηλαδή ο χρόνος που έμεναν τα βενετσιάνικα πλοία στα ανοιχτά του λιμανιού ώστε να μειωθούν οι πιθανότητες εξάπλωσης της πανούκλας. Αυτά... για την ώρα ο κορονοϊός να σας αγνοεί.

ΥΓ 1. Η φαντασία μου είναι από τα κινούμενα σχέδια!
ΥΓ 2. Η κυρία Άννα θα ήθελε να μείνει στο σπίτι, αλλά δεν έχει. Εύχομαι να αλλάξουμε και να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι μετά τον κορονοϊό.



ΠΡΩΤΗ ΕΙΚΟΝΑ: efsyn.gr

7 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Καλώς όρισες στην παρέα μας! :))
«Για την ώρα ο κορωνοϊός να σας αγνοεί»: Υπέροχη η ευχή σου!

george.xrn είπε...

Καλώς όρισες στην παρέα μας παγωτό χωνάκι.

wolf23 είπε...

Καλώς όρισες στην παρέα μας Παγωτό χωνάκι, αλλά πρόσεχε σε λίγες μέρες θα έχει ζέστη, μη μας λιώσεις!🤣🤣

μαθητής11 είπε...

Πολυ ωραια εργασια

Mat12780 είπε...

Καλώς όρισες στην παρέα μας. Τέλεια εργασία!!!!!!!!!!!!!!!!

Νεφ.2008 είπε...

Καλως όρισες στο ΠΟΔήΛΑΤΟ!!♥♥★★:-) :-D

April 12 είπε...

Καλώς όρισες Παγωτό χωνάκι ! 🍦🍦🍦

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα