24 Μαρ 2020

Πώς περνάω τις μέρες μου στην «καραντίνα»

Από τη μαρίααν
Μαθήτρια της έκτης τάξης

Η Τρίτη 10/03/2020 ήταν μια πολύ ωραία μέρα. Πήγα στα γαλλικά μου και όταν γύρισα στο σπίτι άκουσα πως την άλλη μέρα θα έκλειναν τα σχολεία για δύο εβδομάδες για λόγους πρόληψης κατά του κορονοϊού.

Ο κορονοϊός είναι ένας πολύ σοβαρός ιός διότι μπορεί να προκαλέσει μέχρι και θάνατο και μεταδίδεται πολύ εύκολα! Έτσι θα πρέπει να πάρουμε κάποια μέτρα ώστε να προστατευτούμε. Ένα από τα μέτρα που πρέπει να πάρουμε είναι να μείνουμε στο σπίτι. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να είμαστε απομονωμένοι από άλλους ανθρώπους για να προστατευτούμε, αλλά και για να προστατεύσουμε τους άλλους. Αρχικά, μου φαινόταν κάτι πολύ εύκολο διότι σκεφτόμουν πως το να κάθεσαι στο σπίτι είναι «παιχνιδάκι».

Η αλήθεια είναι πως έχω βαρεθεί αρκετά. Πρώτον δεν έχω κάτι διασκεδαστικό να κάνω. Επίσης δεν έχω ούτε τις φίλες μου για να περνάω τον χρόνο μου. Επιπρόσθετα όταν πρέπει να κάνεις μάθημα μέσω υπολογιστή δεν είναι και ό,τι καλύτερο.

Καταλήγοντας, για να μπορέσουμε να επανέλθουμε στην κανονική μας ζωή θα πρέπει να ακολουθήσουμε τις οδηγίες των αρμόδιων και να μη βγαίνουμε έξω για λίγο καιρό!


7 σχόλια:

δάσκαλος98 είπε...

Καλώς όρισες στην παρέα μας! :))
Πού μπαίνει ο τόνος στο ψευδώνυμό σου; Απάντησε, παρακαλώ, στα σχόλια για να κάνω τη διόρθωση.

wolf23 είπε...

Καλώς όρισες στην παρέα μας μαριααν.

μαθητής11 είπε...

Καλως ηρθες μαριααν

Unknown είπε...

καλως ορισες στο ποδηλατο μαριααν.Επισης πολθ ωραια εκθεση =)

giannmar08 είπε...

ωραία εργασία μαριααν

μαρίααν είπε...

Καλησπέρα Κε εύχομαι να είστε καλά! Ευχαριστώ για τη δημοσιευση της εργασίας! Ο τόνος μπαίνει στο "ι" δηλαδή μαρίαν! Ευχαριστώ!

δάσκαλος98 είπε...

Να είσαι καλά, αστέρι μου! :))

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα